Учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів» ПриватБанк допомагає клієнтам більше дізнатися про безбар’єрність завдяки оновленому маскоту Кардмену у Приват24.
Короткими, але змістовними повідомленнями Кардмен розповідає про правила коректного вживання термінів і пропонування допомоги, способи налагодження діалогу з дітьми та нагадує про необхідність підтримки людей старшого віку.
Зокрема Кардмен пояснює, що жити без бар’єрів – це:
- казати «людина з інвалідністю» замість «інвалід»;
- перед допомогою людині на кріслі колісному спочатку запитати її дозволу;
- навчити старших родичів користуватися фінансовими послугами онлайн;
- пояснити дитині, що всі люди різні, але потреби кожного важливі.
Немає коментарів:
Дописати коментар