середу, 7 квітня 2021 р.

ЗДОРОВ'Я - МУДРИХ ГОНОРАР

   В рамках святкування Всесвітнього дня здоров'я  у бібліотеці «Олександрійського ФККіМ» була проведена медіагодина здоров’я «Здоров’я – мудрих гонорар».

    Ведучі заходу, студентки ІІ та ІІІ курсів спеціальності "ІБАС", розповіли про шкідливий вплив тютюну, нікотину та алкоголю на організм людини, та наголосили на найважливіших правилах здорового способу життя.
  Молодь переглянула пізнавальні відеосюжети щодо шкідливих негативних звичок, які викликають залежність та скорочують людське життя.
   Як зберегти своє здоров'я на довгі роки? Як бути бадьорим і впевненим у собі, не скаржитись на своє здоров'я, на постійне нездужання та стреси? На ці та інші запитання дали відповідь медична сестра  Козеровська Карина Романівна та психолог коледжу  Бугайова Світлана Іванівна. 
  З метою профілактики шкідливих звичок, бібліотекарем Макаренко О.М., було проведено огляд книжкової виставки «Обери здоров’я – обери життя!», та презентовано віртуальний advice «Життя маємо – за нього відповідаємо».
  Сподіваємось просвітницький захід та зустріч з фахівцями допоміг молоді усвідомити,  що для того, аби бути здоровим, потрібно докласти певних зусиль і не набувати шкідливих звичок.

Немає коментарів:

Дописати коментар