вівторок, 7 травня 2024 р.

ЯК ПІДЛІТКАМ ПІКЛУВАТИСЯ ПРО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я

В рамках «Місяця обізнаності про ментальне здоров’я», який відзначається протягом травня 2024 року в бібліотеці коледжу було організовано онлайн перегляд анімованого коміксу «Як підліткам піклуватися про ментальне здоров'я».
Комікс вийшов на платформі Дія. Освіта. Він створений Координаційним центром з психічного здоров’я КМУ у межах Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» – ініціативи першої леді Олени Зеленської – за підтримки агентства США з міжнародного розвитку (USAID) в межах проєкту «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я». Переглянувши комік студенти отримали навички використання  певних технік для заспокоєння та  подолання панічних атак, щоденних стресів, агресій, повернення сну тощо.
Розуміння піклування про своє ментальне здоров’я та психологічний добробут допоможуть молоді дбати про свій внутрішній стан та отримувати психосоціальну підтримку.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар