Бібліотечний анонс
▼
понеділок, 10 червня 2024 р.
ЯК ПРОПОНУВАТИ ЛЮДИНІ З ІНВАЛІДНІСТЮ ДОПОМОГУ
(інформаційний порадник)
Належна комунікація важлива під час надання допомоги будь-якому громадянину. Особливо важлива вона для певних осіб з інвалідністю, наприклад людей з порушенням зору, слуху.
Як спілкуватися з людиною з інвалідністю у такий спосіб, щоб точно її не образити? Як убезпечити і себе, і свого співрозмовника від конфузу? На ці та інші питання дасть відповідь інформаційний порадник «Як пропонувати людині з інвалідністю допомогу».
четвер, 6 червня 2024 р.
ЕТИКА КОРЕКТНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
З толерантності починаються зміни в житті. Тактовність, людяність та емпатію - працівники бібліотеки коледжу прагнуть розвивати у сучасної молоді за допомогою стратегічних цілей викладених в інформаційному ресурсі «Довідник безбар’єрності».
6 червня 2024 року у бібліотеці коледжу було проведено презентацію - ознайомчий екскурс окремого розділу «Довідника безбар'єрності» «Етика коректної взаємодії».
Спираючись на поради довідника бібліотечні працівники познайомили студентів з правилами коректної поведінки: про те, як взаємодіяти з людиною із порушенням зору: підійти, провести по вулиці, оминути разом перешкоди. Проінформували присутніх про діючу систему сервісів і послуг, які зможуть різними засобами та дієвими механізмами підтримати людину, коли вона не справляється самостійно.
6 червня 2024 року у бібліотеці коледжу було проведено презентацію - ознайомчий екскурс окремого розділу «Довідника безбар'єрності» «Етика коректної взаємодії».
Спираючись на поради довідника бібліотечні працівники познайомили студентів з правилами коректної поведінки: про те, як взаємодіяти з людиною із порушенням зору: підійти, провести по вулиці, оминути разом перешкоди. Проінформували присутніх про діючу систему сервісів і послуг, які зможуть різними засобами та дієвими механізмами підтримати людину, коли вона не справляється самостійно.